Σάββατο, 20 Απριλίου 2013

Σκέψεις πολλές*



Σκέψεις πολλές
στο λαβύρινθο της γνώσης χαμένες,
μην μαγευτούν προσπαθούν
απ' της σιγουριάς τον στρωμένο το δρόμο.

Σειρήνες οι φωνές των «άλλων».
Ταράζουν την ιερή σιωπή της συγκέντρωσης.
Σε μονοπάτια της ιστορίας γραμμένα
κατευθύνουν την προσπάθεια.
Σε δρόμους γνωστούς, ασφαλείς, δοκιμασμένους
πατημένους τα χρόνια της ντροπής που περάσανε.

Σκέψεις πολλές
Προσπαθούν
της κοινής λογικής να προσπεράσουν το μονόδρομο
τον τοίχο να σπάσουν τού αδιέξοδου.
Απ' τα χρυσά δεσμά τού σκουριασμένου παρελθόντος
να ξεφύγουν προσπαθούν,
Φως στο αύριο να γίνουν
ελπίδα να δώσουν στης ζωής το σκοπό.

Σκέψεις πολλές
στο μυαλό μου στροβιλίζουν.
Των επιλογών μου της θάλασσας πελώρια κύματα
Χτυπούν της βολής μου την αδράνεια
τρικυμία στο πολλά υποσχόμενο μέλλον μου.

Σκέψεις πολλές
Τρέχουν με του Φωτός την ταχύτητα.
Στου μυαλού μου το όνειρο αναζητούν
της αλήθειας την Ιθάκη.

Σκέψεις πολλές,
κατασταλάζουν,
κρυστάλλινες,
στης καρδιάς μου την καθάρια λογική.
Ρίχνουν φως στο πυκνό το σκοτάδι
δρόμο ανοίγουν στο αύριο που έρχεται.

Σκέψεις πολλές
Την ύπαρξή μας καθορίζουν



*Του Κωνσταντίνου Νάκκα


Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...