Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012


Σύνθεση κυβέρνησης *
(Δημοσιεύθηκε στις 19 Ιουνίου 2012, στο www.facebook.com/constantinos.nakkas.9)


«Ανακοινώθηκε η σύνθεση της κυβέρνησης;», με ρώτησε ο φίλος μου ο Θανάσης.
          «Δεν ξέρω, δεν ασχολήθηκα», του απάντησα αδιάφορα και συνέχισα: «Ξέρεις κάτι εσύ;»
«Ούτε και εγώ ασχολήθηκα», μου είπε και συνέχισε: «Δεν σου κάνει εντύπωση που κανείς δεν ασχολείται;» με ρώτησε.
«Ναι, όντως», απάντησα.
«Γιατί όμως», μου είπε και απλά κοιταχτήκαμε.
...
«Ανακοινώθηκε η σύνθεση της κυβέρνησης;» ρώτησα τον πατέρα μου.
«Θα τα βρούνε» μου απάντησε ξερά και ούτε που με κοίταξε.
...
«Ανακοινώθηκε η σύνθεση της κυβέρνησης», ρώτησα τη Σοφία.
«Δεν ξέρω» μου είπε και συνέχισε: «Δεν έχει καμία σημασία όμως το ποια θα είναι».
«Γιατί;» ρώτησα.
«Δεν πρόκειται για δημιουργία κυβέρνησης» μου είπε «αλλά για ανασχηματισμό...» και απλά την κοίταξα.
...
«Ανακοινώθηκε η σύνθεση της κυβέρνησης», ρώτησα τον εαυτό μου.
«Δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει» μου απάντησα.
«Γιατί;» με ρώτησα.
«Διότι...» σκέφτηκα για λίγο και θυμήθηκα τα λόγια του κυρίου Ηλία και του Θάνου, «στη Δημοκρατία, δεν έχει σημασία η κυβέρνηση που δημιουργείται αλλά η κυβερνητική πολιτική που ασκείται».
Κούνησα απλά το κεφάλι και κατάλαβα τι μας περιμένει.
«Ευτυχώς στη Δημοκρατία», μονολόγησα «υπάρχει και Αξιωματική Αντιπολίτευση».


*Του Κωνσταντίνου Νάκκα

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...